3 Gambar Babak HOT Remy Ishak & Izara Aishah Dalam Filem Pilot Cafe

Remy Ishak sekali lagi telah terpilih untuk berlakon didalam filem arahan Osman Ali yang terbaru Pilot Cafe diadaptasi dari novel cinta popular karya Ahadiat Akashah.

Memegang watak pemuda kampung bernama Rashid, beliau terpaksa melakukan beberapa babak mencabar disamping aktres Izara Aishah yang memegang watak sebagai Maya.





Buat Remy, babak yang dirasakan paling susah untuk dilakonkan adalah babak ketika watak Rahsid dan Maya berasmara di atas batu.

Babak saya dan Maya (lakonan Izara Aishah) berasmara antara babak mencabar pada saya. Babak itu di mana kami berdua berbaring di atas batu di pantai. Ketika penggambaran babak itu, ombak sangat besar.

Sebelum buat babak itu aya ada beritahu Izara yang saya rasa takut sebab memang ombak kuat pada masa itu. Ada sekali kami dipukul ombak dan hampir hanyut. Mujurlah tangan saya mencengkam kuat pada batu tersebut.

Ketika lakukan babak itu juga kaki saya tercucuk batu karang yang ada di celah batu tersebut dan mengalami pendarahan.Kesannya sampai sekarang di tapak kaki saya ada satu lubang kecil akibat tusukan karang itu.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »