Luahan Intan 17 Hari Dikenduri Bangladesh Secara Paksa



kola Lumpur: cheq tak akan maafkan depa sampai meninggai dunia. Mana tidaknya, cheq diperlaku lebih teghok daripada menatang. Sepanjang dikurung 17 hari , cheq dirogol sebanyak tiga kali dalam keadaan mata tertutup dan tangan diikat, kata soghang pompuan mau dikenali sebagai Intan, 20. gambaq hiasanIntan dilapoqkan diculik di kawasan rumahnya di Taman Salak Selatan, di sini, kira-kira jam 8 malam 12 Mac lepaih oleh sekumpulan tiga lelaki warga Bangladesh berumoq lewat 20-an.

Dia yang berjaya dibebaihkan dengan bantuan abang dan bapak saudaranya serta pihak berkuasa pada 29 Mac lepaih kemudiannya tampil membuat laporan di Balai polih Sri Petalin, di sini, keesokan harinya 30 Mac . Ketua Jabatan Siasatan Jenayah kola Lumpoq Senioq Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad masa dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan.

menceghitakan semula kejadian tu, sumber habaq Harian Metro, mangsa yang baghu pulang dari rumah rakannya di Cheraih mendakwa tengok dua lelaki tak dikenalinya dok ada di tangga kawasan perumahannya. Mangsa yang tak curiga dengan kehadiran depa menggunakan tangga berkenaan untuk naik ke rumahnya di tingkat dua pangsapuri tu. Dua suspek kemudian menghampiri mangsa sebelum menekup mulutnya menggunakan sehelai kain menyebabkannya pengsan, katanya.

Sumber tu bagitau, kumpulan terlibat kemudian membawa mangsa ke sebuah rumah di lokasi yang tak diketahui dengan menaiki sebuah gheta. masa sedaq, mangsa mendakwa dikurung di sebuah bilik selain tengok soghang lagi lelaki jugak warga Bangladesh bersama dua suspek yang menculiknya tu, katanya. Menurutnya, sepanjang dikurung selama 17 hari, mangsa dilapoq dirogol soghang daripada suspek lebih kurang sebanyak tiga kali.

Setiap kali dirogol, mangsa mendakwa tangannya diikat manakala matanya ditutup dengan kain. Mangsa hanya mampu merayu dikasihani, namun rayuannya tu tak diendahkan kumpulan terlibat, katanya. Katanya, selepaih dikurung dan diperlaku macam hamba seks lebih kughang 17 hari, mangsa akhiaqnya berjaya menggunakan telefon bimbit milik soghang daripada suspek sebelum menghubungi abangnya.

Disebabkan tu, kumpulan terlibat terpaksa buat rundingan dengan keluarga mangsa. Hasil rundingan tu, kumpulan terlibat akoq untuk bertemu dengan abang dan bapak saudara mangsa di kawasan tapak projek di Jalan Kiara 9, Segambut Dalam kira-kira jam 8 pagi 29 Mac lepaih, katanya. Sumber tu bagitau, abang dan bapak saudara mangsa dilapoq dah bekerjasama dengan pihak polih dan hasilnya semua suspek berjaya diberkaih selain mangsa diselamatkan.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »